معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

  • ۰
  • ۰

سوئیچ Bernestein در ایران (نماینده غیر عامل برنشتاین)

 

رضایت مشتری اولین اولویت ماست. برای ما کیفیت بیش از یک محصول خوب است؛ کیفیتی از طراحی که با همه­ی نیازهای شما مطابقت داشته باشد. راه‌حل‌های سفارشی به‌طور کامل در کسب‌وکار ما ادغام‌شده‌اند و بخشی از زندگی کاری هرروزه‌ی ما محسوب می­شوند. کارکنان ما بزرگ‌ترین سرمایه­ی ما تلقی می­شوند زیرا آن‌ها مسئول کیفیت و موفقیت محصولات ما هستند. همه اعضای گروه برنشتاین با بالاترین استاندارد ممکن آموزش داده می‌شوند تا بتوانند سرویس و پشتیبانی "Best in Class" را ارائه دهند. گروه برنشتاین از شما به‌صورت شخصی و حرفه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. ما با همکاری یکدیگر، بهترین راه‌حل ایمن را برای پروژه­های شما ارائه خواهیم کرد.

تخصص فنی و توسعه­ی روش­های لبه­ی راهنما (leading edge) به همراه نوآوری و تمرکز مشتری از دلایل اصلی موفقیت شرکت است.

تکامل بازار، ایجاد نیروهای محرک جدید است که منجر به توسعه­­ی مستمر و نوآورانه می­شود. Bernestein این تغییر نیازها را با فراهم آوردن تخصص فنی برتر، دانش بسیار خوب بازار و روابط مشتری بر اساس اعتماد، ایجاد می‌کند.

 

جهت هماهنگی برای ارسال استعلام قطعات  از نمایندگی غیر عامل Bernstein با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمانید:

 

تلگرام: 09038602847

تلفن: 03132655045

دورنگار: 03132686698

 

سوئیچ­هایی برای کاربردهای لولایی  Bernestein

 

 برنشتاین

کلاهک­های محافظ و محافظ­های ایمنی در دستگاه­ها، مانند راهگاه‌ها در دستگاه‌های راه­گاهی ایمنی، اغلب به‌صورت محوری هستند که به‌وسیله‌ی لولاها نصب می­شوند.

SHS و 3SHS ترکیبی از لولا و سوئیچ ایمنی در یک واحد عملیاتی منفرد هستند. محافظ­های ایمنی به‌طور مستقیم در لولا نظارت می شود.

در جایی که SHS / SHS3 کارایی ندارد، سوئیچ‌های TI2 / I88 AHDB و I88 / GC VKS / VKW قابل‌استفاده هستند.

 

سوئیچ­هایی با اینترلاک (Interlock) Bernestein

 

سوئیچ ایمنی با عملکرد قفل‌شده (Interlock)، اطمینان حاصل می‌کند که راه­گاه­های ایمنی، درب­های ایمنی و سایر محافظ­ها تا زمانی که وضعیت خطرناک وجود دارد، بسته باقی بمانند.

در فرایندهای تولید، سوئیچ­های دارای موقعیت ایمنی دارای سه وظیفه اصلی هستند:

 فعال کردن دستگاه / پردازش هنگامی‌که محافظ ایمنی بسته و اینترلاک است

 غیرفعال کردن دستگاه / پردازش هنگامی‌که محافظ ایمنی باز است

 نظارت موقعیتی محافظ ایمنی و اینترلاک

 

Sensor القایی Bernestein

 

به‌طورکلی، سوئیچ­های مجاورت القایی شامل چهار عنصر اساسی است: سیم پیچ، نوسانگر، سوئیچ آستانه و یک خروجی با حفاظت اتصال کوتاه.

نوسانگر، یک میدان الکترومغناطیسی متناوب با فرکانس بالا تولید می­کند که از وجه فعال سیم­پیچ منتشر می­شود.

اگر یک جسم فلزی وارد این میدان الکترومغناطیسی شود، جریان­های گردابی در آن القا می‌شوند. این جریان­های گردابی انرژی را از میدان الکترومغناطیسی و نوسانگر دریافت و در نتیجه آن را تضعیف می کنند.

با نزدیک­تر شدن جسم فلزی به سمت وجه فعال نوسانگر، انرژی بیشتری گرفته می­شود. هنگامی‌که میدان مغناطیسی تا حد معینی تضعیف شد، سوئیچ آستانه در مرحله خروجی روشن می­شود.

این سوئیچ، در سوئیچ­های مجاور با منبع ولتاژ DC طراحی می­شود که یا به عنوان یک ترانزیستور NPN، بار اتصال شده را به قطب منفی سوئیچ می­کند یا به‌عنوان یک ترانزیستور PNP، بار را به قطب مثبت سوئیچ می‌کند. در سوئیچ‌های ولتاژ AC، مرحله خروجی تریستور (thyristor) یا ترایاک (triac) است.

 

 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی