معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

  • ۰
  • ۰

Pizzato Elettrica

 

 

یکی از تولید کنندگان پیشرو اروپایی سوئیچ‌های موقعیت، میکروسویچ ها، دستگاه‌های ایمنی، ماژول‌های ایمنی، سوئیچ‌های پایه، دستگاه‌های کنترل و سیگنالینگ و دستگاه‌های آسانسور است.

 

یک شرکت کارآفرینی مانند Pizzato Elettrica پایه‌های خود را بر اساس یک سیستم ارزشمند و جامع ارزشمند پایه گذاری می‌کند. ستون‌هایی که اساس کار شرکت را تشکیل می‌دهند ثابت مانده‌اند و اصول پایه اساسی برای همه فعالیت‌های شرکت را تشکیل می‌دهند.


pizzato iran

 

پیروزی برای کیفیت

 

اشتیاق به کیفیت محصول، جهت گیری برتری، نوآوری و توسعه مداوم، نشانگر اصول کلیدی کار روزمره Pizzato Elettrica است.

\

هر کس که از محصولات Pizzato Elettrica استفاده می‌کند، مطمئن است که این دستگاه‌ها با کیفیت تأیید شده هستند، زیرا این نتیجه از یک فرآیند است که به طرز دقیق در هر مرحله از تولید کنترل می‌شود. هدف شرکت این است که بازار را به راحتی، قابل اعتماد و راه حل‌های نوآورانه.

 

مراقبت از حقوق مشتریان در Pizzato Elettrica

 

به منظور موفقیت، محصول باید به نیازهای خاص کسانی که از آن استفاده می‌کنند پاسخ دهد. پیشرفت‌های بازار باید با دقت تحت نظارت قرار گیرد تا پیش از آن، برنامه‌های جدید خود را واقعاً مفید بدانند. به همین دلیل است که Pizzato Elettrica همواره با شرکت‌هایی که به عنوان تأمین کننده آن را انتخاب کرده‌اید همکاری نزدیکی با استفاده از این گفت و شنود مداوم برای شناسایی تحولات بالقوه محدوده محصول خود دارد تا آن را بسیار انعطاف پذیر، کامل و قادر به پاسخ به متنوع‌ترین نیازها

 

 

 

100٪ ساخته شده در ایتالیا

 

 

 

تمام محصولات Pizzato Elettrica طراحی شده، توسعه داده شده و به طور کامل در 5 شرکت گیاهان در Marostica، در استان ویسنزا در ایتالیا آزمایش شده است. بنابراین شرکت با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌های پیشرفته تکنولوژیکی قادر به برآورده ساختن نیازهای خاص مشتریان است.

 

 

تماس با کارشناس مربوطه شرکت 03132655045

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • پروین حجه فروش

Pizzato

agent

tehran

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی