معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

  • ۰
  • ۰

تاریخچه Delmhorst

در سال 1946 با یک ایده ی جسورانه شروع شد. روی پشت بام ها و دیوارهای گچی ساختمان های نیویورک نشتی وجود داشت. صاحبان ساختمان ها به راهی برای ترمیم آن ها نیاز داشتند. Bill Delmhorst و رطوبت سنج اختصاصی او وارد عمل شدند. آن را به مردم شهر فروخت و شرکت Delmhorst Instrument متولد شد.

از آن به بعد، Delmhorst در زمینه ی طراحی، تولید و بازاریابی رطوبت سنج های با کیفیت خود که برای همه ی صنایع در بازار موجود بود، به شهرت رسید. همه ی محصولات Delmhorst در آمریکا مونتاژ شده است و توسط ضمانت نامه ی ما که در صنعت پیشرو است، حمایت میشود. تعهد ما به کیفیت بالای محصول و خدمات برتر در ابتدا به عنوان یک رسالت مطرح شد؛ امروزه، مشخصه ماست.

مقیاس های ما، خوانش دقیق سطح رطوبت محصول شما را امکانپذیر میکند. مقیاس ها، بسته به اینکه نوع علامت دار یا بدون علامت را انتخاب کنید، اطلاعات ارزشمندی را که برای تصمیم گیری ها حیاتی نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

رسالت ما: تامین ابزار آلات و خدمات برتر


Delmhorst فراتر از تامین ابزارآلات تشخیص رطوبت که در نوع خود بهترین هستند، به حمایت از همه ی مشتریان-هم مشتریان نهایی و هم توزیع کنندگان- نیز پایبند است. Delmhorst برای توزیع کنندگان، محصولات منحصرا تبلیغاتی و آموزشی ارائه میدهد تا به آن ها کمک کند که خدماتی عالی را برای مشتریان خود فراهم کنند. برای مشتریان، گارانتی تولیدکننده ی پیشرو در صنعت و یک تیم حمایت از مشتری در آمریکا برای کمک به حل مشکلات رطوبت سنج در نظر گرفته ایم. همچنین راهنمایی برای بهره بری بیشتر از محصولات Delmhorst در اختیارتان قرار داده ایم.

 

شرکت Delmhorst Instrument، تولیدکننده ی پیشرو در زمینه ی دستگاه های تست رطوبت در کاربردها و صنایع مختلف است. اگر به یک دستگاه تست رطوبت ساده و مقاوم یا با دقت بالا نیاز دارید، ما رطوبت سنج مناسب برای شما را داریم.

 

Delmhorst انواعی از دستگاه های خاص تست رطوبت را برای اهداف کشاورزی تولید میکند. ابزار مناسب برای نیاز شما، از رطوبت سنج خاک برای کمک به آبرسانی تا رطوبت سنج یونجه و رطوبت سنج غلات با بیش از 250 نوع اصلاح را در اختیار شما قرار میدهیم.



تلفن تماس شرکت برای خرید رطوبت سنج : 03132655045 می باشد

 

https://www.delmhorst.com/

 

 

  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • پروین حجه فروش

Instrument

delmhorst

spirano

خرید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی