معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

STELLAR TECHNOLOGY  

شرکت Stellar Technology ، ارائه دهنده جامع مبدلها و فرستنده های فشار، بارهای سلولی، سنسورهای نیرو، مبدل های گشتاور، مبدل های دما و سنسورهای جابجایی مورد استفاده برای  بخش های مختلف صنعتی از جمله هوا فضا، نفت و گاز، خودرو ، پزشکی، و اتوماسیون صنعتی و کنترل می باشد . Stellar Technology  با فن آوری های بروز ، سنسور های یپیشرفته را به ارمغان می آورد که طیف وسیعی از راه حل های حسگر بی نظیر را در صنعت فراهم می کند. ترکیب منحصر به فرد Stellar Technology از تجربه طراحی، توانایی تولید و دانش کاربردی، مشتریان را با بسیاری از راه حل های حسگر که از محصولات استاندارد تا محصولات سفارشی ساخته شده اند، فراهم می کند.

محصولات  STELLAR TECHNOLOGY      به شرح زیر است:    

 

Pressure Sensors

Load / Force / Torque

Displacement Sensor Models (LVDT)

Temperature Sensor Models

Wireless Sensing Solutions

Inertial Sensors

Instrumentation and Signal Conditioners

 

شرکت  پارسه صنعت عامل  فروش شرکت  STELLAR TECHNOLOGY   محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال  قطعات STELLAR TECHNOLOGY            درخواست  خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر  در ارتباط با قطعات STELLAR TECHNOLOGY کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :       

فکس : 32686698-031          

تماس : 32655045-031

    

  • پروین حجه فروش
  • ۰
  • ۰

MicroSense                         

 MicroSense پیش از این به نام ADE Technologies شناخته شد و در ابتدا به عنوان بخشی از شرکت ADE تأسیس شد. و از سال 1967 سنسورهای خازنی با کیفیت بالا ارائه کرده است. نوآوری مداوم فناوری، کلید موفقیت MicroSense در طول بیش از 50 سال  بوده است. کارکنان فنی MicroSense دارای تجربه بی نظیر در تولید محصولات با کیفیت  هستند. و دارای اختراع های متعدد در زمینه فن آوری کلیدی مربوط به سنسورهای خازنی هستند. یک شبکه گسترده توزیع کننده جهانی، فروش و خدمات سنسورهای خازنی MicroSense را فراهم می کند.

محصولات  MicroSense  به شرح زیر است:     

Capacitive Sensors

MicroSense 4800 Series

MicroSense 8800 Series

MicroSense 5800 Series

MicroSense 6800 Series

MicroSense Mini

Sensors for Vacuum Environments

MicroSense 6360

MicroSense SpinC heck

Applications Selector

Solar Wafer Thickness Metrology

Vibrating Sample Magnetometer (VSM)

Magnetic Metrology

Dimensional Wafer Metrology Systems

 

شرکت  صنعت پارس عامل  فروش شرکت  MicroSense  محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال  قطعات   MicroSense  درخواست  خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر  در ارتباط با قطعات   MicroSense  کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :       

فکس : 32686698-031         

تماس : 32655045-031

   

  • پروین حجه فروش