معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوئیچ Bernestein در ایران (نماینده غیر عامل برنشتاین)

 

رضایت مشتری اولین اولویت ماست. برای ما کیفیت بیش از یک محصول خوب است؛ کیفیتی از طراحی که با همه­ی نیازهای شما مطابقت داشته باشد. راه‌حل‌های سفارشی به‌طور کامل در کسب‌وکار ما ادغام‌شده‌اند و بخشی از زندگی کاری هرروزه‌ی ما محسوب می­شوند. کارکنان ما بزرگ‌ترین سرمایه­ی ما تلقی می­شوند زیرا آن‌ها مسئول کیفیت و موفقیت محصولات ما هستند. همه اعضای گروه برنشتاین با بالاترین استاندارد ممکن آموزش داده می‌شوند تا بتوانند سرویس و پشتیبانی "Best in Class" را ارائه دهند. گروه برنشتاین از شما به‌صورت شخصی و حرفه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. ما با همکاری یکدیگر، بهترین راه‌حل ایمن را برای پروژه­های شما ارائه خواهیم کرد.

تخصص فنی و توسعه­ی روش­های لبه­ی راهنما (leading edge) به همراه نوآوری و تمرکز مشتری از دلایل اصلی موفقیت شرکت است.

تکامل بازار، ایجاد نیروهای محرک جدید است که منجر به توسعه­­ی مستمر و نوآورانه می­شود. Bernestein این تغییر نیازها را با فراهم آوردن تخصص فنی برتر، دانش بسیار خوب بازار و روابط مشتری بر اساس اعتماد، ایجاد می‌کند.

 

جهت هماهنگی برای ارسال استعلام قطعات  از نمایندگی غیر عامل Bernstein با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمانید:

 

تلگرام: 09038602847

تلفن: 03132655045

دورنگار: 03132686698

 

سوئیچ­هایی برای کاربردهای لولایی  Bernestein

 

 برنشتاین

کلاهک­های محافظ و محافظ­های ایمنی در دستگاه­ها، مانند راهگاه‌ها در دستگاه‌های راه­گاهی ایمنی، اغلب به‌صورت محوری هستند که به‌وسیله‌ی لولاها نصب می­شوند.

SHS و 3SHS ترکیبی از لولا و سوئیچ ایمنی در یک واحد عملیاتی منفرد هستند. محافظ­های ایمنی به‌طور مستقیم در لولا نظارت می شود.

در جایی که SHS / SHS3 کارایی ندارد، سوئیچ‌های TI2 / I88 AHDB و I88 / GC VKS / VKW قابل‌استفاده هستند.

 

سوئیچ­هایی با اینترلاک (Interlock) Bernestein

 

سوئیچ ایمنی با عملکرد قفل‌شده (Interlock)، اطمینان حاصل می‌کند که راه­گاه­های ایمنی، درب­های ایمنی و سایر محافظ­ها تا زمانی که وضعیت خطرناک وجود دارد، بسته باقی بمانند.

در فرایندهای تولید، سوئیچ­های دارای موقعیت ایمنی دارای سه وظیفه اصلی هستند:

 فعال کردن دستگاه / پردازش هنگامی‌که محافظ ایمنی بسته و اینترلاک است

 غیرفعال کردن دستگاه / پردازش هنگامی‌که محافظ ایمنی باز است

 نظارت موقعیتی محافظ ایمنی و اینترلاک

 

Sensor القایی Bernestein

 

به‌طورکلی، سوئیچ­های مجاورت القایی شامل چهار عنصر اساسی است: سیم پیچ، نوسانگر، سوئیچ آستانه و یک خروجی با حفاظت اتصال کوتاه.

نوسانگر، یک میدان الکترومغناطیسی متناوب با فرکانس بالا تولید می­کند که از وجه فعال سیم­پیچ منتشر می­شود.

اگر یک جسم فلزی وارد این میدان الکترومغناطیسی شود، جریان­های گردابی در آن القا می‌شوند. این جریان­های گردابی انرژی را از میدان الکترومغناطیسی و نوسانگر دریافت و در نتیجه آن را تضعیف می کنند.

با نزدیک­تر شدن جسم فلزی به سمت وجه فعال نوسانگر، انرژی بیشتری گرفته می­شود. هنگامی‌که میدان مغناطیسی تا حد معینی تضعیف شد، سوئیچ آستانه در مرحله خروجی روشن می­شود.

این سوئیچ، در سوئیچ­های مجاور با منبع ولتاژ DC طراحی می­شود که یا به عنوان یک ترانزیستور NPN، بار اتصال شده را به قطب منفی سوئیچ می­کند یا به‌عنوان یک ترانزیستور PNP، بار را به قطب مثبت سوئیچ می‌کند. در سوئیچ‌های ولتاژ AC، مرحله خروجی تریستور (thyristor) یا ترایاک (triac) است.

 

 

 


  • پروین حجه فروش