معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

  • ۰
  • ۰

یک شرکت خانوادگی بین عصر سنتی و مدرن

Erhardt + Leimer یک شرکت متمایل به بین‏المللی، خصوصی و جزو گروه‏هایی است که دفتر مرکزی آن در آگسبورگ، آلمان قرار دارد. این شرکت را در سال 1919 تأسیس کردیم و در سال 2016، 1600 نفر از سراسر دنیا در آن مشغول بکار بودند و حجم معاملات شرکت 175 میلیون یورو بود. کسب‌وکار اصلی ما فن‌آوری اتوماسیون در شبکه‏های متحرک است که ما می‌توانیم با سطوح مختلفی از یکپارچگی در صنایع مختلف ارائه دهیم. نمایندگان صنعتی جانبی و فرعی ما به معنی ارائه ما در کشورهای صنعتی مهم می‌باشد.

فناوری پیشتاز در شبکه ‏های متحرک

"Leading technology on moving webs" همچنان به‌عنوان یک معیار، برای E+L که به‌عنوان یک شرکت متحد با سایز متوسط در سطح جهانی است، ادعاشده است و یک اصل هدایتگر انگیزشی برای همه کارکنان شرکت است. ما باهم می‌خواهیم بهترین‌هایمان را ارائه دهیم تا بهترین باشند، در همه ابعاد ازجمله: در کیفیت، استاندارد تکنولوژیکی، نسبت قیمت-عملکرد و طراحی محصولاتمان، اتحاد و مسئولیت اجتماعی، مسئولیت، نحوه ارتباط با یکدیگر در داخل، همکاری با شرکای تجاری‌مان، چگونگی حمایت از مشتریان ما و همچنین موفقیت تجاری‌مان. در تمام این موارد، ما پایداری را در نظر می‌گیریم.

سیاست کیفی E+L

Erhardt + Leimer درزمینهٔ توسعه، تولید، بازاریابی و خدمات محصول برای اتوماسیون و بازرسی شبکه‏های متحرک و کمربندها تخصص دارد.

 با دریافت گواهی DIN EN ISO 9001: 2015 و DIN EN ISO 14001: 2015، ما مجدداً تأییدی رسمی از کاربرد مناسب استانداردهای مربوط به کیفیت و مدیریت محیط‌زیست دریافت کردیم که به شما اطمینان کار با یک شریک مورد اعتماد را می‌دهد.

این موضوع برای ما مهم است که به‌طور مداوم این سطح کیفیت را توسعه و گسترش دهیم.

محصولات

 

الکورماتیک (ELCORRUMATIC)

کیفیت و بهره‌وری از بسیاری از موج دهنده‌ها (corrugator) هنوز تا حد زیادی به عملکرد اپراتورها بستگی دارد. هرچند که در حال حاضر به سطح بالایی از بهره‏وری از موج دهنده‏ها رسیده‏ایم، با کاهش مدت‌زمان سفارش، اپراتورها قادر به تولید تخته‏های موجدار باکیفیت و دوام بالا نخواهند بود. راه‌حل این وضعیت، دستگاه تنظیم خودکار فرآیند تولید تخته‏های موجدار است. با ELCorruMatic، Erhardt+Leimer Corrugated شبکه تنظیم خودکاری را ارائه می‏‏‏‏‏‏دهد که با طراحی تولید پیمانه‌ای خود می‏تواند با شرایط خاص تولید تخته‌های موجدار مربوطه مطابقت یابد.

درنتیجه، گسترش سیستم ELCorruMatic با توجه به افزایش تقاضای بازار امکان‌پذیر است. حوزه محصول شامل پیمانه (ماژول) هایی برای هماهنگ‌سازی اتوماتیک پایانه‌ی تر و خشک بخش (گروه محصول CSM) و برای کنترل اتوماتیک تمام پارامترهای مرتبط باکیفیت محصول گروه TCCM است. ارتقاء از ماژول پایه به نسخه پیشرفته (درجه‌یک) می‌تواند گام‌به‌گام انجام شود، گسترش به قابلیت‌های بیشتر در هر زمان امکان‌پذیر است. هر دو سیستم به‌طور جداگانه کار می‌کنند و می‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند. این سیستم‌ها از طریق سطح سخت‌افزاری مشترک برای ماژول‌های مربوطه، اجرا می‌شوند. علاوه بر این سیستم‌های نوآورانه، شرکت WarpMeter، یک تیغه اندازه‌گیری شده مسطح، برای بررسی مسطح بودن سفارش فعلی، توسعه داده است. تمام تنظیمات دستگاه به‌طور خودکار با توجه به مقادیر از پیش تعیین‌شده تنظیم می‌شود.



https://www.erhardt-leimer.com

 

 تلفن تماس کارشناس E+L :

03132655045

فکس : 03132686698

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • پروین حجه فروش

Belt

E+L

Erhardt + Leimer

صنایع

نوار نقاله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی