معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra , bernesteinدر ایران

معرفی محصولات Sierra در ایران

معرفی محصولات Sierra و bernestein در ایران

  • ۰
  • ۰

شرکت ACT SENSOR در ایران

act sensor iran

شرکت مشهور "ACT Sensors Private Limited" در سال 2009 شروع به کار کرد. ما درزمینه‌ی تولید، تجارت طیف وسیعی از محدوده کیفی دیتا نگار، فرستنده فشار، حس‌گر تراز، فرستنده نقطه شبنم و فشارسنج دیجیتالی مشغول به فعالیت هستیم. اعتبار خود را مرهون دقت ابعاد، ساختمان محکم، عمر کارکردی طولانی‏تر و ثبات عملکرد می‏باشیم. محصولات ارائه‌شده ما، شدیداً موردنیاز بازار هستند. این محصولات با استفاده از سازه‏های باکیفیت بالا و تکنیک‏های پیشرفته تهیه می‏شوند. برای راحتی مشتریان، ما گزینه‏های مختلف پرداخت ارائه می‏دهیم.

علاوه بر همه این‌ها جهت تحویل محصولات بی‌عیب و نقص مطابق با استاندارد تعریف‌شده، کیفیت محصولات توسط متخصصان مجرب آزمایش می‏شود. تلاش‏های مداوم و سیاست ما برای فراتر از انتظار مشتری بودن این‌طور است که همه انواع صنعت را ارائه می‌دهیم. ما خدمات خود را برای مشتریان متفاوت در سراسر کشور درنظر می‏گیریم. اعضای تیم ما برای اطمینان از تولید صحیح و بی‌عیب و نقص محصولات باکیفیت در دوره زمانی مشخص برای مشتریانمان کار می‌کنند. ما یک واحد بسیار باتجربه داریم که توسط تیم مجربی از کنترل‌کننده‌های کیفیت مدیریت می‌شود که کیفیت خوب طیف ما را ضمانت می‌کند. همچنین تیم تحقیق و توسعه داریم که تحقیقات شدید بازار را ضمانت می‌کنند و به تیم توسعه محصولات ما کمک می‌کنند تا با آخرین تغییرات بازار منطبق باشند.

شرکت ما تحت هدایت مدرس متبحر و باتجربه، آقای Yogesh Sonawane (مدیر) در حال رشد است. تجربه ارزشمند و رویکرد تجارت شفاف ایشان ما را نسبت به درک درخواست های ویژه مشتریان و ملاقات با آنها با نهایت حد کمال و فراتر از انتظارات مشتری هدایت کرده است.

جوایز و دستاوردها

کسب جایزه نماینده منحصر بفرد برای "Prignitz Mikrosystemtechnik GmbH" آلمان در زمینه فشار، فشار دیفرانسیل، فشار شناور، نقطه شبنم و محصولات طیف دمایی.

درمورد Prignitz Mikrosystemtechnik GmbH:

PRIGNITZ Mikrosystemtechnik راه‌حل‌های سفارشی برای سنجش الکترونیکی و کنترل فنّاوری ارائه می‏دهد.

ما از شما به‌عنوان یک مصرف‌کننده، تولیدکنندگان محصولات اصلی، سازندگان ماشین و کارخانه، شرکت تجاری، موسسه آموزشی یا دانشگاه صمیمانه دعوت می‌کنیم در صفحات زیر به اوج کارایی ما دست‌یابید. منتظر تماس شما هستیم.

چرا ما؟

تجربه و دانش فنی، فنّاوری و نوآوری، کارکنان متخصص و اشتیاق فراوان. برحسب تجربه انباشته‌شده‌ی بالغ‌بر 50 سال، ACT برای شرکت‌های خودکارسازی صنعتی، هوافضا، دریایی، نفت و گاز، برق و داروسازی راه‌حل‌هایی ایجاد کرده است. هم‌جهت با اصول اخلاقی تجارت، ما همه تلاش‌های خود را درروشی کارآمد انجام می‌دهیم. این موضوع در جلب حداکثر رضایت مشتری کمک شایانی به ما کرده است و سبب جذب مشتری‌های توانگر در بازار جهانی شده است. صداقت، صراحت، اطمینان و اصول اخلاقی ما برخی از عواملی هستند که ما را از سایر اعضای بازار مستثنی می‌کنند. دلایل محکمی که ما توانستیم از یک آستانه رقابتی لذت ببریم در زیر فهرست شده است.

·        برتری در نظم عملیاتی، معیار بهترین در جهان

·        خلق راه‌حل‌های نوآورانه

·        متعهد به ارائه بهترین

·        تضمین رضایت مشتری

·        محصولات باکیفیت

·        فنّاوری نوآورانه

·        موجودی انبار در دسترس

·        راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه

·        تحویل به‌موقع

 

 تلفن تماس :03132655045

فکس :03132686698

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • پروین حجه فروش

act sensor

spirano

سنسور

نمایندگی act

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی